nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.


Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bargadgets.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Indien je een klacht hebt, kun je gebruik maken van onderstaande klachtenprocedure.

Je dient binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven je klacht per mail te sturen naar info@bargadgets.nl
of schriftelijk per post, nadat je gebreken hebt geconstateerd aan het geleverde artikel.

Jouw klacht zal door BarGadgets.nl binnen 14 dagen na ontvangst worden beantwoord.

Indien jouw klacht gegrond wordt bevonden, zal BarGadgets.nl het geleverde artikel kosteloos vervangen of repareren.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

Copyright © 2015-2018 | BarGadgets.nl